Da li je NASA pronašla paralelni svemir u kojem vrijeme teče unazad?

22/05/2020 - 20:40

Novi eksperiment stručnjaka i naučnika Nase uznemirio je planetu. Većina elektronskih medija, uglavnom citirajući jedni druge, pišu da NASA ima dokaze koji bi mogli dokazati postojanje paralelnog univerzuma. Naučnici su pronašli nešto što se još ne može objasniti našim trenutnim razumijevanjem fizike.

foto

Foto: Pixabay

„Da budemo jasni, postoji 'nula' dokaza da je 'paralelni univerzum', odmah pored našeg, gdje izgleda da sva pravila fizike djeluju obrnuto", rekao je Ibrahim Safa sa Univerziteta Viskonsin - Medison.

Eksperiment detekcije kosmičkog zraka doveo je do pronalaska čestica za koje se sumnja da potiču iz paralelnog univerzuma.

Istraživači agencije NASA koristili su specijalnu antenu ANITA (antarktičku impulsivnu privremenu antenu), odnosno, radio-detektor koji je postavljen u balon koji može da detektuje vazdušne tuševe kosmičkog zraka u suvom i hladnom vazduhu, iznad Antarktika.

Šta je Anita?

Na ovom mjestu nema šumova koji bi mogli da remete istraživanja. ANITA je tokom letova 2006. i 2014. godine otkrila fontanu visokoenergetskih čestica koje emituje led i podsjećaju na tuš kosmičkih zraka koji je postavljen naopako. Ovo istraživanje je prvo bilo odbačeno, ali je 2016. godine ipak prihvaćeno.

Eksperti vjeruju da ove čestice idu unazad, što ukazuje na to da postoji paralelni univerzum koji je blizak našem, ali u tom univerzumu zakoni fizike djeluju suprotno.

„Vidjeli smo nešto što izgleda kao kosmički zrak koji ima refleksiju u ledenoj ploči. To je bio zrak koji izlazi iz leda", naglasili su naučnici.

anita

„Objavili smo članak u kome smo samo sugerisali da postoji veoma jaka suprotnost u odnosu na standardne zakone fizike", rekao je Piter Gorham, profesor fizike na Univerzitetu na Havajima, koji je sa svojim timom vodio ovo istraživanje.

Radio-teleskop, ANITA je prva Nasina opservatorija za neutrone bilo koje vrste.

A o paralelnom univerzumu Ibrahim Safa sa UV - Medison, o predmetnom eksperimentu na Antarktiku ističe da objašnjenje ovog signala zahtijeva postojanje univerzalnog topičnog univerzuma stvorenog u istom velikom prasku kao i naš, postojeći, i paralelno sa njim. U ovom svijetu ogledala, pozitivno je negativno, lijevo je desno, a vrijeme ide unazad.

Možda je svemir napravljen od antimaterije, a ne od materije.