1
min read
A- A+
Pročitano

Ideje za brz i zdrav doručak (FOTO)

01/09/2019 - 7:00
Autor:Fos Media
553 pregleda

Odvojte nekoliko minuta svakoga jutra za doručak. Bićete poletniji, zdraviji, bolje raspoloženi, a na poslu efikasniji. Ako samo malo izmijenite svoje navike i uložite malo truda, hranićete se zdravo, bez obzira na zahtjevnost savremenog načina života. 

zena.rs

zena.rs

Nekoliko korisnih savjeta koji će dodatno uštedjeti vrijeme i raditi u korist vašeg boljeg zdravlja:

- Napravite mješavinu od kornfleksa, musli i suvog voća i zapakujte ih pojedinačno u kesice u količini 2/3 do jedne šolje. Ovako spakovane ih skladištite u svojoj kuhinji, a nekoliko kesica možete držati i na poslu i u kolima. Sva priprema će se svesti na to da ih prelijete jogurtom ili voćnm sokom.

- Priprema sendviča od tost hleba, pavlake, šunke i povrća ili ako volite slatku varijantu, sa malo putera i marmelade, zahtjevaće vrlo malo vremena ako su već „pri ruci“ u kuhinji. Ako ne volite da doručkujete rano ujutru, odmah po buđenju, ovakav doručak možete poneti sa sobom i pojesti ga kasnije.

- Kad već doručkujete, obavezno ponesite sa sobom voće. Tri sata posle doručka, to će biti izvrsna užina i energetska nadoknada za naporan dan. Jabuka, narandža ili banana će stati u svaku tašnu. Za svaki slučaj, ukoliko zaboravite da ponesete voćku, na poslu ili kolima ostavite dovoljno suvog voća kao zamjenu.

net

- Neka vam uvek u tašni, kolima ili na poslu bude nekoliko komada industrijski pravljenih pločica od žitarica i voća (bonžita i slični proizvodi). Ukoliko ste u velikoj žurbi, poslužiće kao obrok.

Nekoliko predloga za brzo pripremljeni doručak:

- Sendvič sa maslacem i marmeladom, šolja jogurta ili voćnog soka (vrijeme pripreme: 1 minut)

- 2/3 šolje kornfleksa i/ili musli sa suvim voćem u 200 ml niskomasnog jogurta ili voćnog soka (vrijeme pripreme: pola minuta)

- Kuvano jaje, parče šunke, tost hleb, čaj (vrijeme pripreme: 5 minuta);

- Sendvič sa niskomasnom pavlakom, šunkom i zelenom salatom ili paradajzom, čaj ili jogurt (vrijeme pripreme: 1 minut)

- Industrijski pravljene pločice od žitarica i voća (bonžita i slični proizvodi) i/ili suvo voće, ako ste u baš velikoj žurbi (vrijeme pripreme: nekoliko sekundi za otvaranje ambalaže)

Pripremite zdrav obrok za posao

Sendvič od integralnog hleba sa tunjevinom, piletinom ili ćuretinom, sa puno salate u njemu, umjesto majoneza, obnoviće ispražnjene energetske kapacitete, a obezbediće telu neophodne hranljive materije.

zena

Ukoliko imate mogućnost da naručite hranu ili ukoliko ručate u restoranu odaberite onu hranu koja će dodati energiju organizmu, umjesto da je oduzme. Opredjelite se za puno povrća, za ćuretinu ili ribu. Izbjegavajte pohovanu i prženu hranu, a naročito ne pribjegavajte rešenjima pljeskavice u lepinji ili sličnim varijantama brze hrane.

 

Tagovi

is_sponsored
0
FOTO PRICHA
Off
slika_video_zamjena
Off

Komentari