1
min read
A- A+
Pročitano

Guči koristi vještačku inteligenciju zarad bolje prodaje

08/06/2019 - 17:43
Autor:Fos Media
136 pregleda

Guči će biti prvi brend Kering grupe koji će koristiti vještačku inteligenciju kako bi odlučio gdje će poslati nove proizvode, počevši od prodaje torbi u Evropi narednog mjeseca, izjavio je direktor Keringovog digitalnog sektora Gregori Bute.

StylesGap.com

Foto: StylesGap.com

Novi alat bi mogao poboljšati tačnost prognoze prodaje u grupi za čak 20 procenata, prenio je Blumberg. Keringova nova mobilna aplikacija za asistente prodaje, takođe, ima za cilj povećanje prodaje, rekao je Bute.

Kupci troše u prosjeku 15 do 20 procenata više kada osoblje koristi softver za pregledanje prethodnih kupovina kupaca, kao i informacije o dostupnim bojama i veličinama u realnom vremenu bez napuštanja sprata prodavnice.

Keringova onlajn prodaja rasla je u prosjeku 41 odsto godišnje od 2013. godine, a njen najveći brend Guči je profitabilniji u onlajn prodaji nego u prodaji u prodavnicama.

Pročitajte još:

 

is_sponsored
0
FOTO PRICHA
Off
slika_video_zamjena
Off

Komentari